Oferim pentru afacerea ta

Birouri private și
Spații de business

Situat într-o parte separată a clădirii, spațiul de business se întinde pe 2 niveluri, fiecare conținând câte 3 birouri private, câte o bucătărie complet dotată, toalete și spații open-space.

Potrivit pentru

Startups
IMM-uri
Echipe la distanță

Ofertă personalizată

Dacă sunteți interesat și doriți să închiriați un birou privat, vă rugăm să ne contactați prin e-mail pentru a putea obține o ofertă în funcție de nevoile individuale ale dumneavoastră.

PACHETUL BUSINESS

Există nenumărate avantaje de a avea un birou privat în spațiul de business.

Birou personalizat

Dorim să vă simțiți ca acasă, de aceea vrem să vă mobilăm biroul împreună cu dumneavoastră.

Acces 24/7

Știm că toată lumea are propriul său program, așa că vă oferim acces non-stop la birou și la facilitățile noastre.

Sediul central

Sunteți un liber profesionist, aveți o companie nou înființată sau pur și simplu doriți să vă mutați sediul? Acum aveți posibilitatea de a vă înregistra sediul sau punctul de lucru în cadrul facilității noastre.

Curățenie, utilități și mentenanță incluse

Noi ne ocupăm de toate serviciile de curățenie, întreținere, utilități și servicii diverse pentru dumneavoastră.

Permis de vizitator pentru o zi întreagă

5 persoane/lună, care au oportunitatea de a lucra în spațiul de co-working timp de o zi întreagă.

Acces la toate facilitățile comune și băuturi complementare

Veți avea acces la bucătăria complet dotată, la spațiul de relaxare și la terasă. Apa, ceaiul și cafeaua sunt gratis.

Acces la sălile de ședință

Beneficiați de prioritate la rezervarea unei săli de ședințe cu o limită de 15 ore/lună între orele 8:00-17:00 și acces nelimitat în afara acestui interval.

Imprimare și scanare incluse

Nu trebuie să vă faceți griji pentru a vă grăbi în altă parte pentru imprimarea documentelor dumneavoastră. Puteți rezolva toată munca de la birou.

Serviciul poștal inclus

Vă oferim asistență în ceea ce privește serviciile poștale, astfel încât, dacă sunteți plecat de la birou, nu trebuie să vă faceți griji, fiindcă putem prelua coletele chiar și noi.

BIROU PRIVAT PERSONALIZAT

Știm că fiecare afacere este diferită și toată lumea are preferințele sale personale, de aceea birourile private dețin o configurație flexibilă, care poate fi ajustată în funcție de nevoile fiecărei companii.

Birou complet mobilat după cerere

w

Prioritate la rezervarea sălilor de ședință

Acces 24/7

Puteți să vă înregistrați afacerea la noi

Imprimare și scanare incluse

Mentenanța inclusă

Serviciul poștal inclus

SUNTEȚI INTERESAT ÎN ÎNCHIRIEREA UNUI BIROU PRIVAT?
CONTACTAȚI-NE PRIN E-MAIL PENTRU A OBȚINE O OFERTĂ PERSONALIZATĂ!

Contactați-ne prin e-mail pe adresa hello@xponential.ro sau prin telefon la numărul +40 744 659 659.