Politică de confidențialitate

Introducere

Ne angajăm să protejăm securitatea și confidențialitatea datelor dvs. personale pe care le procesăm sau controlăm. Această Declarație de Confidențialitate vă oferă informații despre practicile noastre de confidențialitate în ceea ce privește interacțiunile noastre cu dvs. online, prin telefon sau atunci când vizitați centrele noastre dotate cu sisteme de supraveghere CCTV.

Vă rugăm să citiți cu atenție această Declarație de Confidențialitate și să verificați periodic această pagină pentru a observa eventuale modificări. (Ne rezervăm dreptul de a modifica această Declarație de Confidențialitate în orice moment, publicând condițiile modificate pe acest site. Dacă nu se specifică altfel, toate clauzele modificate intră în vigoare automat de la data menționată în Declarația de Confidențialitate postată pe site.)

Site-uri vizate de această Declarație de Confidențialitate

Această Declarație de Confidențialitate este aplicabilă tuturor site-urilor și domeniilor noastre online, inclusiv site-urilor web regionale sau specifice fiecărei țări în parte (denumite colectiv „Site-uri”). Pentru a vă oferi confort și informații, aceste Site-uri pot include linkuri către site-uri web ale unor terți. Accesând aceste linkuri, veți părăsi Site-urile noastre. Nu avem control asupra acestor site-uri și nici asupra practicilor lor de confidențialitate, care pot fi diferite față de ale noastre. Prezenta Declarație de Confidențialitate nu se aplică datelor personale pe care le furnizați unor terți independenți de noi. Nu monitorizăm sau controlăm informațiile colectate de aceste site-uri sau practicile de confidențialitate ale terților, și nu ne asumăm responsabilitatea pentru practicile de confidențialitate sau conținutul acestora.

Tipuri de informații pe care le colectăm și utilizăm

În cadrul acestei politici, termenii „informații personale” sau „date cu caracter personal” se referă la informațiile despre o persoană identificabilă care sunt protejate conform legislației din jurisdicția în care locuiți. În unele jurisdicții, „informațiile personale” sau „datele cu caracter personal” nu includ datele de contact de natură profesională.

Site-urile noastre adună informații prin diverse metode și în scopuri variate, așa cum este descris mai jos. În cazul în care alegeți să vă înregistrați pe oricare dintre site-urile noastre pentru a primi actualizări de la noi, pentru a vă gestiona contul sau pentru a utiliza portalul nostru de auto-administrare, vi se va cere să furnizați informații de contact (cum ar fi numele, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail, un nume de utilizator unic și o parolă). Noi utilizăm aceste informații în conformitate cu interesele noastre legitime de afaceri pentru a vă oferi serviciile noastre și/sau pentru a vă contacta în legătură cu acele servicii de pe site-ul nostru pentru care v-ați manifestat interesul.

Site-urile noastre colectează automat informații de natură tehnică legate de vizita dumneavoastră (cum ar fi tipul de browser, furnizorul de servicii de internet, tipul de platformă, adresele IP, pagina vizitată anterior, sistemul de operare, marcajul dată/oră). Colectăm aceste informații pentru raportarea despre Site-uri, analiza statisticilor, diagnosticarea problemelor serverului nostru și administrarea Site-urilor, monitorizarea traseului utilizatorului și a obiceiurilor sale de utilizare, și colectarea de informații demografice extinse. Pentru detalii suplimentare, consultați secțiunea „Despre Cookies și alte marcaje digitale”.

De asemenea, aveți opțiunea de a furniza informații cu caracter demografic (cum ar fi tipul de afacere, dimensiunea afacerii, centre etc.). Folosim aceste informații cu caracter demografic pentru a înțelege nevoile și interesele dumneavoastră și pentru a vă oferi o experiență personalizată atunci când vizitați site-ul nostru. Grupul utilizează aceste informații pentru a procesa comenzile dumneavoastră, pentru a vă permite participarea la promoții (în funcție de preferințele dumneavoastră de marketing) și pentru a vă putea furniza serviciile proprii.

În timpul unei convorbiri telefonice cu dumneavoastră, există posibilitatea să ne furnizați informații personale. Astfel de apeluri pot fi înregistrate în scopuri de instruire și asigurare a calității. Dacă un apel este înregistrat, veți fi notificat/ă în acest sens încă de la începutul convorbirii, având posibilitatea să întrerupeți convorbirea în cazul în care nu doriți să fie înregistrată.

În cazul în care vizitați centrele noastre sau participați la un eveniment organizat la noi, este posibil să se realizeze înregistrări foto și video cu dumneavoastră în cadrul programelor si evenimentelor organizate.

Ce facem cu informațiile pe care le colectăm

Prin intermediul Site-urilor, aveți posibilitatea să comandați produse sau servicii, să solicitați informații sau să vă abonați la materiale de marketing sau asistență. Înainte de a achiziționa un produs sau un serviciu de la noi, vă vom solicita anumite informații, care vor fi ulterior utilizate în scopul executării contractului. Va trebui să ne furnizați informații de contact (nume, adresă de e-mail și adresă de expediere) și informații cu caracter financiar (numărul cardului de credit, adresa de facturare și data de expirare). Informațiile cu caracter financiar colectate de la dumneavoastră vor fi utilizate exclusiv pentru facturarea produselor și serviciilor achiziționate de dumneavoastră.

Dacă vom obține informații legate de cardul dumneavoastră de credit, acestea vor fi utilizate exclusiv în scopul procesării plății și prevenirii fraudelor. Informațiile privind cardul de credit și alte date sensibile de natură personală nu vor fi folosite în niciun alt scop de către grup, fără consimțământul dumneavoastră explicit. După finalizarea procesării plății, nu vom reține informațiile legate de cardul dumneavoastră de credit, cu excepția cazului în care ne acordați permisiunea explicită de a le stoca în vederea utilizării lor în viitoarele achiziții.

Este posibil să fim obligați să împărtășim informații cu terțe părți, în conformitate cu legislația aplicabilă. De exemplu, este posibil să fim obligați să divulgăm informații în urma unei hotărâri judecătorești, a unei citații sau a unui mandat. În plus, în conformitate cu legislația în vigoare, putem furniza informații voluntar, pentru a contribui la desfășurarea unei investigații legale sau în situațiile în care divulgarea informațiilor este necesară pentru protejarea sistemelor noastre, a afacerii noastre sau a drepturilor altor persoane.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a utiliza informațiile, fotografiile sau înregistrările legate de dumneavoastră în scopul transmiterii de informații despre alte produse și servicii ale grupului, cum ar fi săli de întâlniri, birouri virtuale, birouri de recuperare în caz de dezastre, spații de co-working și abonamente. Aceasta se va realiza numai dacă am obținut anterior consimțământul dumneavoastră în conformitate cu prevederile legale în vigoare. În cazul în care nu doriți să primiți în mod constant astfel de anunțuri promoționale, vă rugăm să ne informați, iar noi vom actualiza în consecință preferințele dumneavoastră (consultați secțiunea „Opțiunile dvs. și dezabonarea” de mai jos).

Comunicări electronice

După înregistrarea dumneavoastră, vă vom trimite un e-mail de bun venit pentru a confirma numele de utilizator și parola. Ne vom ocupa de întrebările dumneavoastră, vă vom furniza serviciile solicitate și vom administra contul dumneavoastră. Vom utiliza mijloacele electronice, precum e-mailul sau telefonul, grupuri WhatApp etc. pentru a comunica cu dumneavoastră și vom face toate eforturile necesare pentru a respecta preferințele exprimate.

În funcție de opțiunile dumneavoastră de marketing, vă vom transmite informații despre noile produse și servicii, oportunități speciale de economisire, promoții și informații generale. Dacă nu doriți să primiți astfel de informații, aveți posibilitatea să vă dezabonați pentru a nu mai primi corespondență viitoare (consultați secțiunea „Opțiunile dumneavoastră și dezabonarea” de mai jos).

În cazul în care solicitați abonarea la buletinele noastre informative, vom folosi numele și adresa dumneavoastră de e-mail pentru a vă trimite aceste buletine. Abonarea se poate face pe pagina noastră de înregistrare, iar dezabonarea poate fi efectuată în orice moment (consultați secțiunea „Opțiunile dumneavoastră și dezabonarea” de mai jos). Atunci când este necesar, vă vom trimite anunțuri legate de serviciile noastre, care nu au caracter promoțional. Dacă nu doriți să le primiți, puteți dezactiva contul de pe Site.

Vă asigurăm că nu vom furniza adresa dumneavoastră de e-mail partenerilor noștri de afaceri. Cu toate acestea, este posibil să vă trimitem oferte în numele acestora. Detalii suplimentare se regăsesc în secțiunea „Tipuri de informații pe care le colectăm și utilizăm”. Dacă nu mai doriți să primiți oferte prin e-mail, aveți posibilitatea să vă exprimați opțiunea, așa cum este detaliat mai jos.

Partajarea de informații și transferurile transfrontaliere

Încheiem acorduri cu furnizori terți de servicii și produse pentru a oferi clienților noștri produsele, serviciile și soluțiile complete menționate mai sus. Pentru a vă furniza produsele, serviciile și soluțiile solicitate, este posibil să fim nevoiți să partajăm datele dumneavoastră personale cu acești furnizori terți. De asemenea, pentru a atinge scopurile precizate mai jos, poate fi necesar să comunicăm datele dumneavoastră personale altor entități din cadrul Grupului nostru: consolidarea și stocarea datelor, gestionarea eficientă a informațiilor despre clienți, raportarea, furnizarea de produse, servicii și soluții complete pentru clienți, precum și în alte scopuri de utilizare internă (inclusiv transferul în afara Spațiului Economic European și a Canadei, către Statele Unite și alte țări). Vom partaja datele dumneavoastră personale în aceste moduri strict în conformitate cu legislația privind protecția datelor.

Despre module cookie și alte elemente de marcă digitală

Colectăm automat informații folosind module cookie și alte elemente de marcă digitală. Modulele cookie și marcajele digitale reprezintă fișiere mici de calculator ce pot fi stocate pe hard disk-ul computerului dumneavoastră sau integrate în pagina web pe care o accesați, permitându-ne să vă identificăm și să monitorizăm vizita dumneavoastră pe site-ul nostru. De exemplu, în procesul de rezervare a unui spațiu de birou, utilizăm module cookie în cadrul sistemului de procesare a plăților pentru a urmări comanda dumneavoastră în timp ce parcurgeți fiecare etapă a procesului de rezervare. În unele cazuri, putem apela la serviciile unor terțe părți care vor colecta și procesa informațiile dumneavoastră personale în numele nostru prin intermediul modulelor cookie și altor elemente de marcă digitală. Aveți posibilitatea să dezactivați modulele cookie pe computerul dumneavoastră prin modificarea setărilor din meniul de preferințe sau opțiuni al browserului. Vă avertizăm că, în cazul în care alegeți să dezactivați modulele cookie, accesul la anumite zone ale site-ului nostru poate fi restricționat.

Drepturile la confidențialitate ale copiilor

Noi susținem dreptul la confidențialitate al copiilor și încurajăm părinții și tutorii să participe activ în activitățile și interesele online ale copiilor lor. În mod deliberat, nu colectăm informații de la copii cu vârste sub 13 ani, iar site-urile noastre nu sunt destinate acestui grup de vârstă.

Opțiunile și dezabonarea dumneavoastră

Vă oferim posibilitatea de a primi o gamă variată de informații care să completeze produsele și serviciile noastre. Puteți alege să vă abonați pentru a primi informații despre anumite produse și servicii, precum și mesaje de marketing referitoare la întregul grup. Aceste mesaje pot include detalii despre produsele noi, oferte speciale sau invitații de a participa la studii de piață. Dacă decideți că nu mai doriți să primiți buletine informative sau mesaje promoționale, aveți opțiunea de a vă dezabona, urmând instrucțiunile incluse în fiecare buletin informativ sau mesaj. De asemenea, ne puteți contacta la adresa hello@xponential.ro pentru a vă exprima opțiunea de dezabonare.

Accesul la informațiile dumneavoastră, acuratețea acestora și alte drepturi

În anumite jurisdicții, în special în Marea Britanie și SEE, aveți anumite drepturi în circumstanțe specifice, precum dreptul de acces, dreptul de rectificare, dreptul de ștergere, dreptul de restricționare a procesării, dreptul la portabilitatea datelor și dreptul de a contesta. Este posibil ca aceste drepturi să fie limitate în situații precum dezvăluirea datelor personale ale altor persoane sau încălcarea dreptului la confidențialitate al altora, sau în cazul în care solicitarea dumneavoastră implică ștergerea de informații pe care legea ne obligă să le păstrăm sau pe care avem un interes legitim de a le reține. Pentru exercitarea oricărui dintre aceste drepturi, vă rugăm să ne contactați la adresa hello@xponential.ro. În cazul în care aveți preocupări nesoluționate, aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere privind protecția datelor personale din jurisdicția în care locuiți, lucrați sau unde credeți că a avut loc încălcarea respectivă.

Păstrarea în siguranță a informațiilor dumneavoastră personale

Nu putem oferi garanții absolute privind securitatea serverelor noastre și nu vă putem asigura că informațiile furnizate prin intermediul Site-ului nu vor fi interceptate în timpul transmiterii lor pe internet. Respectăm standardele tehnice general acceptate în domeniul nostru de activitate pentru a proteja datele cu caracter personal, atât în timpul transmiterii, cât și după ce ajung în posesia noastră. Atunci când furnizați informații sensibile, cum ar fi cele asociate cardului de credit, pe formularele noastre de înregistrare sau comandă, utilizăm tehnologia SSL pentru criptarea acestor informații. În cazul procesării informațiilor personale în scopuri de marketing sau cu acordul dumneavoastră, vom prelucra datele până la solicitarea dumneavoastră de încetare și pentru o perioadă scurtă de timp după aceea, pentru a implementa solicitarea dumneavoastră. Menținem, de asemenea, un înregistrat al solicitărilor de a nu primi oferte de marketing direct și de a nu prelucra datele, pe o perioadă nelimitată, pentru a respecta solicitarea dvs. în viitor.

În cazul prelucrării informațiilor personale în legătură cu executarea unui contract, furnizarea unui serviciu sau pentru un concurs, vom păstra aceste informații timp de 6 ani (cu excepția datelor financiare, care vor fi păstrate timp de 10 ani) de la ultima interacțiune cu dumneavoastră. Înregistrăm convorbirile telefonice și imaginile de la sistemele de supraveghere CCTV pentru perioade de timp relativ scurte, conform procedurilor noastre interne de conformitate, revizuite periodic.

Transformări în cadrul afacerii

În eventualitatea în care vom parcurge un proces de transformare a afacerii, cum ar fi o fuziune, o achiziție de către o altă companie sau o vânzare totală sau parțială a activelor noastre, informațiile dvs. personale vor face, cel mai probabil, parte dintre activele transferate.

Termeni și condiții

Vizita dumneavoastră pe Site-urile noastre și orice potențial conflict legat de confidențialitate sunt supuse acestei Politici de confidențialitate, precum și Termenilor și condițiilor noastre. Aceștia includ, fără a se limita la, renunțarea la garanție, limitarea răspunderii și soluționarea litigiilor prin arbitraj. În cazul în care aveți întrebări cu privire la modul în care utilizăm datele dumneavoastră personale, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa hello@xponential.ro.